menu
Kočárky, autosedačky, fusaky, dětské příslušenství
Nejste přihlášen, přihlásit se
Reklamace
0
** DOPORUČUJEME FUSAKY, TAŠKY A RUKÁVNÍKY ČESKÉ ZNAČKY HappyBee ** KOMPLETNÍ NABÍDKA ZDE **
Kategorie produktů

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží ?

Pokud vracíte zboží v zákonné 14 denní lhůtě, přiložte vyplněný formulář "Odstoupení od kupní smlouvy".

V případě reklamace vadného zboží lze zadat snadno reklamaci přímo na našich stránkách. Postupujte následovně:

  • Přihlaste se ke svému zákaznickému účtu (vpravo nahoře). Pokud ještě nemáte založený svůj zákaznický účet, vyplňte “Registraci nového zákazníka“. Je nutné, abyste použili stejný e-mail, jako při objednávce.
  • Po přihlášení zvolte možnost Zadat reklamaci
  • V seznamu vyhledejte reklamovaný produkt a uveďte popis závady.
  • Vyčkejte na kontakt našeho reklamačního oddělení. Budou Vám upřesněny instrukce ohledně způsobu odeslání zboží. Nezapomeňte přiložit tento REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Zaslání zboží k reklamaci:

Pro reklamaci doporučujeme využít možnost bezplatného odeslání balíčku z jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny
Musíte jen nahlásit naše identifikační číslo, které Vám sdělíme v rámci reklamačního procesu. POZOR takto lze poslat pouze balíčky s hmotností do 5kg a max. délkou do 70cm.
Seznam podacích míst ZDE

V případě, že zasíláte zboží Českou Poštou nebo jinou kurýrní službou, uvádějte adresu naší provozovny:
LED21 s.r.o. - MůjAndílek.cz
1. máje 905
735 31 Bohumín - Skřečoň

Pokud zasíláte zboží na reklamaci Českou Poštou volte doporučené psaní (výška balíčku do 5cm) nebo doporučený balíček.
Vyhněte se službám jakými jsou balík do ruky nebo balík na poštu. Může u nich nastat problém s doručením. Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata.

Jestliže řešíme reklamaci výměnou, posíláme Vám nové zboží na naše náklady. Pokud máte zájem o objednání dalších produktů, můžete této situace využít a nechat si je zaslat společně s reklamovanou položkou. Stačí nás o tomto spojení informovat v komentáři nově provedené objednávky. V případě dobírky hradíte navíc jen poplatek 45Kč.

V případě, že je cena reklamovaného zboží nižší než 200Kč a nelze zaslat nové společně s jinou objednávkou, vyhrazujeme si právo rozhodnout o variantě řešení a to buď výměnou nebo vrácením peněz na účet zákazníka.


Reklamace rozbitého nebo jinak poškozeného zboží

V případě poškozeného obalu můžete zásilku odmítnout.  Máte teké možnost zásilku převzít. Do přepravního protokolu, který Vám dá řidič k podpisu, napište "PŘEVZATO S VÝHRADOU"
Ihned po doručení zásilky si prosím zkontrolujte její obsah. V případě, že je obsah poškozený, informujte nás okamžitě emailem, ke kterému přiložte fotografie.
Nafoťte poškozené zboží a pak i celou zásilku, tak aby bylo zřejmé v čem a jak byla zabalena. Obal ani vystélku nevyhazujte !
Poškozené zboží nám nezasílejte zpět. Bude Vás kontaktovat reklamační oddělení přepravní společnosti.
Poškozenou zásilku je potřeba nahlásit neprodleně v den převzetí. Později již nelze nárok uplatnit!

Co v případě, kdy Česká Pošta dodala poškozenou nebo nekompletní zásilku?
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, je jediným řešením uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Newsletter
Chcete dostávat info o slevách a novinkách?
Registrujte se k odběru newsletteru.
Náš eshop používá soubory cookie. Některé soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování webu. Další soubory cookie používáme pro analýzy. Ty můžete případně odmítnout.